Lidt om mig og baggrunden for denne side

Da jeg første gang satte mine fødder på Hørsholm Egns Museum, blev jeg betaget. Jeg stod pludseligt og kiggede på en 5-årig dreng, der var bevaret fra stenalderen. Jeg blev klogere på den tid, der var før os. Jeg kunne læse om de redskaber, menneskene anvendte, og de måder, de levede på.
Dette var sand inspiration. Og det var inspiration nok til, at jeg ville starte denne side.
Her skriver jeg om alt, hvad der rør sig inden for mit interesseområde – Hørsholm og byens kulturliv. Jeg elsker at blive klogere, og jeg har derfor en stor passion for at besøge forskellige danske og udenlandske museer.

Besøg Hoersholm

Et museumsbesøg behøves ikke at associeres med finkultur. Jeg mener, at museumsbesøg er for alle, der ønsker at opleve og se ting, der er forunderlige, specielle og historiske. Min lyst til at dele min viden og mine oplevelser er den største drivkraft bag denne blog. Jeg ønsker at formidle mine oplevelser så autentisk, at læseren får en oplevelse af, at han eller hun selv har besøgt det museum, jeg skriver om.

Hørsholm danner bindeled mellem verdenshistorie og Danmarkshistorie – derfor har jeg valgt at skrive om netop denne danske by.

0/50 ratings